Case IH introduceert de AFS Pro 700 Plus-monitor voor de Multicontroller en CVXDrive-versies op zijn Maxxum- en Puma 150-175-trekkers.

De AFS Pro 700 Plus-monitor beschikt over snellere hardware, meer geheugen en een hogere opslagcapaciteit. Daarnaast heeft de 12 inch touchscreenmonitor een hogere schermresolutie, bescherming tegen schittering en aansluitmogelijkheden voor maximaal vier externe camera‘s, aldus Case IH.

AFS 700 PLUS MONITOR IS AEF-ISOBUS-COMPATIBEL

De touchscreenmonitor is net als zijn voorgangers compatibel met AEF-Isobus en kan zowel op de Multicontroller-armleuning als op de stang van de balenpers worden geplaatst.

De chauffeur kan de indeling van de display naar eigen voorkeur instellen. De monitor beheert niet alleen de instellingen en informatie van de machine, maar ook de digitale functies van de trekker, zoals transmissie, aftakas, hydraulische instellingen en het Case IH AccuGuide-stuursysteem.

LASTIGE MANOEUVRES OP DE KOPAKKER OPSLAAN

Met HMC II – het systeem voor kopakkermanagement – kun je lastige manoeuvres op de kopakker opslaan, met gebruik van tijd, route of triggerpunten en deze automatisch herhalen. Door de functies van AccuGuide en HMC II te combineren, start AccuTurn Pro deze handelingen automatisch, inclusief het keren zelf.

De Case IH Maxxum en Puma zijn optioneel uit te rusten met telematica. Via de geïntegreerde online verbinding kunnen de bestuurder en de bedrijfsleider Isobus-gegevens als invoer, verwerkingscapaciteit en locatie inzien en registreren.


REAL-TIME BEDRIJFSBEHEER MET ACCUSYNC

De AccuSync-functie synchroniseert Case IH-trekkers die zijn uitgerust met de bestaande monitor AFS Pro 700 of de nieuwe AFS 700 Plus. Via AccuSync kunnen chauffeur, bedrijfsleider en loonwerker de gegevens delen met andere trekkers in het veld. Ze kunnen kaarten van een gebied, A/B-lijnen en perceelsgrenzen tot op de minuut uitwisselen. Zodra de taak is ingesteld op het display, stuurt het telematicamodem deze naar de cloud, waardoor deze beschikbaar is voor andere voertuigen. De bestuurders in de andere voertuigen kunnen de taak downloaden en gebruiken in hun eigen trekker. Elke taak is door maximaal zes voertuigen tegelijk te gebruiken.